loading...
هر سؤالی رو جواب می دم!!!!
younes allahverdi بازدید : 22 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

برادر 17 ساله خواهرش را با چاقو تکه تکه کرد

به گزارش پلیس واشنگتن در پی حمله بی‌رحمانه برادر 17 ساله با چاقوی آشپزخانه در مقابل دیدگان بهت‌زده والدین دیگر بستگان خود خواهر 20 ساله خود را پس از

درگیری لفظی با ضربات چاقو از پای د‌رآورد.

باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتد پرس، تراویس گالو 17 ساله در اقدامی ناباورانه پس از حمله‌ور شدن به طرف خواهر خود تیاگالو در مقابل دیگر اعضای خانواده خود از جمله پدر و مارد و دیگر برادر و خواهرش با ضربات پی‌در‌پی چاقوی آشپزخانه از پای درآورد به طوری قسمتی از اعضای بدن خواهرش نیز جدا شد.
تراویس و تیاگو فرزندان پزشک معروف را برت گالو در بیمارست نیومبرسی بودند.
پدر آنان که صاحب 12 فرزند است که سه تن از آنان فرزند خوانده و 9 تن دیگر بچه‌های واقعی او هستند. این زوج 14 نوه نیز دارند و قتل اخیر فاجعه‌ای وحشتناک قبل از آغاز سال 2014 میلادی و خانواده بزرگ خود عنوان کردند.
تراویس گالو که بسیار رفتار خشونت‌آمیزی داشت به صورت معمول و همیشگی با خواهر خود تیاگالو درگیری‌های بی‌شماری داشتند. تراویس گالو از فرزند خواندگان دکتر رابرت گالو بودند.تراویس گالو پس از تکمیل پرونده از سوی بازپرس برای محاکمه به دادگاه فرستاده خواهد شد.

کلیک کنیدتامنبعراببینید

mahdihoseinian بازدید : 8 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

سلام ، من از دوستان یونس الله وردی هستم زیرا که او دوست و همکلاسی همشگی من است . خواهشمندم در سایت دانلود کده بروید در وافع باید بگم اینسایت را شما بخش اول حساب کنید و آن سایت را بخش دوم ، با تشکر از شما

 

 

younes allahverdi بازدید : 20 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

can knockdown android بازی هدف‌گیری Can Knockdown 1.21   اندروید

در بازی Can Knockdown باید استعداد خود را در هدف‌گیری مورد چالش قرار دهید! در این بازی باید بتوانید جعبه‌ها و قوطی‌ها را که هربار در جایی گوناگون و در شرایطی خاص قرار دارند را با توپی که در اختیار دارید مورد اصابت قرار دهید و ت جایی که می‌توانید رکورد خود را افزایش دهید. بازی ۳D است و دارای لوکیشن‌های گوناگونی برای انجام بازی است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

younes allahverdi بازدید : 29 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

NetInfo مجموعه از ۱۵ ابزار تشخیصی شبکه در یک نرم افزار به همراه یک رابط گرافیکی کاربر پسند می باشد. این نرم افزار توسط بهترین متخصصان طراحی شده است. کاربران تجاری توسط آن می توانند زمان از کار افتادگی شبکه را بررسی کنند. اینکار بوسیله اجازه دادن به مدیران شبکه، وبمسترها و ISP ها برای از بین بردن دقیق خطاها ، ساده کردن روند تشخیص اطلاعات و افزایش امنیت شبکه داخلی انجام می شود.هم اکنون این نرم افزار را می توانید از سایت دانلودها ، دریافت نموده  و لذت ببرید.

 

NetInfo مديريت حرفه اي شبكه با NetInfo 7.9 Build 708



امکانات نرم افزار NetInfo :
- اطلاعات محلی : نمایش آدرس های IP سیستم و آدرس های MAC.
- اتصالات : نمایش تمامی اتصالات محلی TCP/IP و آدرس های خارجی اتصالات IP.
- Ping : بازبینی و بررسی سریع اتصال شبکه به یک آدرس IP دیگر روی شبکه.
- Trace : نمایش لیست روترهای بین سیستم شما و سیستم های مقصد.
- Lookup : اجرای جستجوهای Forward و Reverse در مورد DNS.
- Finger : نمایش اطلاعات درباره کاربرانی که هم اکنون وارد یک سرور به خصوص شده اند.

- Whois : جستجوی اطلاعات تماس برای دامنه های ثبت شده به همراه سرور Whois.
- Daytime : نمایش زمان محلی روز برای Remote Host های مشخص شده.
- زمان : جستجوی مقدار زمان از یک سرور Remote Time و همگام سازی مقدار زمان با ساعت سیستم محلی شما.
- Quote : مشاهده پیشنهادها از یک سرور Remote Quote.
- HTML : نمایش کد HTML هدر و اطلاعات صفحه برای تمامی آدرس های تخصیص یافته صفحه وب.
- اسکنر : اسکن برای نام های هاست برای یک محدوده معین از آدرس های IP و نمایش وضعیت هر آدرس IP در محدوده.
- سرویس ها : لیست سرویس های موجود شبکه برای یک هاست معین (HTTP, Telnet, DNS, SMTP و …).
- ایمیل : امکان رسیدگی به تمامی آدرس های ایمیل با وارد کردن نام اصلی و کامل کاربر (user@domain.com ).
- Web Center : نمایش ابزار آنلاین ، How-tos ، نکات و اخبار آنلاین.


younes allahverdi بازدید : 23 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

Process Lasso v6.0.0.37 BETA از فناوری منحصربفرد جدیدی بهره می برد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا میزان پاسخ دهی و پایداری کامپیوتر خود را افزایش دهید. سیستم عامل ویندوز، از لحاظ طراحی به برنامه ها اجازه می دهد تا بدون هیچ محدودیتی پردازنده شما را به خود اختصاص دهند که نهایتا به قفل نمودن و یا هنگ کردن سیستم می انجامد. فناوری ایجاد تعادلنرم افزارProcess Lasso بصورت هوشمند اولویت برنامه های درحال اجرا را تنظیم می نماید تا رفتارهای غیر عادی از سوی این برنامه ها و یا استفاده بیش از اندازه منابع سیستمی توسط پردازه های فعال ، توانایی شما در کنترل و استفاده از سیستم خود را دچار مشکل ننماید. این نرم افزار که از دانلودها دریافت میکنید همچنین مجموعه ای از روشها برای تحت کنترل گرفتن کامل اینکه پردازنده شما برای اجرای  برنامه های مختلف آدرس دهی می شود، را ارائه می نماید. می توانید انتخاب نمایید چه پردازه هایی وبا چه اولویت هایی بایستی اجرا شوند، و کدام یک از هسته های پردازنده شما بایستی برای آین کار تعیین شوند.

 

Process Lasso Pro افزایش سرعت رایانه با Process Lasso v6.0.0.37 BETA


قابلیتهای کلیدی نرم افزار  Process Lasso v6.0.0.37 BETA  :
جلوگیری از انحصاری نمودن پردازنده توسط پردازه های خاص
بهینه سازی پویای اولویت بندی به منظور تعادل سیستم
قابلیت کنترل پردازنده
ذخیره نمودن اولویتهای پردازه ها برای نمونه های آتی
ذخیره پیوستگی پردازنده  برای نمونه های آتی
حالت مخصوص بازی
تقویت پیش زمینه
محدود نمودن دسترسی برنامه ها
غیر مجازنمودن برنامه ها از حالت اجرا
لاگ نمودن تمام برنامه ها
شروع مجدد خودکار پردازه ها در صورت متوقف شدن
تهیه نموداراز میزان پاسخگویی سیستم
موتور هسته امستقل
متناسب برای پردازنده های ۳۲ بیتی
استفاده بسیار کم از حافظه رم و سی پی یو
پشتیبانی از کلیه ویندوزهای و ویندوز محبوب سون se7en

sahab بازدید : 141 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)










                      

                
KMPlayer 3.7.0.113

کام پلیر نرم افزارقدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا ۹۹ درصد فرمت های صوتی و تصویری می باشد. نرم افزار KMPlayer نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد. هرکاربری که یک بار برنامه کام پلیر را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار نرم افزار بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.

 

نرم افزار KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد برنامه کام پلیر می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن نرم افزار KMPlayer کا ام پلیر را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


younes allahverdi بازدید : 37 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

ساخت نسخه قابل حمل نرم افزارها با VMWare ThinApp Enterprise v5.0.0.1391583

VMWare ThinApp Enterprise نرم افزاریست که اپلیکیشن ها را از سیستم عامل آنها جدا می کند تا از ناسازگاری اپلیکیشن جلوگیری کرده و همچنین عملکرد و مدیریت آن را تسهیل نماید. شما به راحتی می توانید اپلیکیشن ها ی خود را بدون نیاز به کدگذاری مجدد، تست مجدد و تایید مجدد به ویندوز 7 یا 8 انتقال دهید. می توانید اپلیکیشن های 32 بیت یا 64 بیت خود را به فرمت های عملیات پذیر .EXE و .MSI تبدیل نمایید تا در محیط تمامی ویندوزها قابل استفاده باشند. این اپلیکیشن ها از هم جدا هستند و بدون ایجاد تغییر در سیستم عامل پشتیبانی کننده عمل کرده و ناسازگاری های اپلیکیشن با اپلیکیشن و اپلیکیشن با سیستم عامل را برطرف می کنند. مدل قدیمی IT یک اپلیکیشن یک سرور برای اپلیکیشن های خاصی که از نظر تکنیکی و از نظر مجزا بودن دیتا با هم سازگاری ندارند به سخت افزار خاصی نیاز دارد. VMWare ThinApp Enterprise این نیاز را رفع کرده و کاربردی بهتر از تجهیزات موجود، کاربرد ساده تر اپلیکیشن ها و کارایی بهتر آنها را به شما ارائه می کند. به علاوه این برنامه این قابلیت را ایجاد می کند که اپلیکیشن ها در اکانت های محدود شده و قفل شده کاربران اجرا شوند و بدون ایجاد تغییر در سیستم ایمنی را افزایش دهند.

 این نیاز را رفع کرده و کاربردی بهتر از تجهیزات موجود، کاربرد ساده تر اپلیکیشن ها و کارایی بهتر آنها را به شما ارائه می کند. به علاوه این برنامه این قابلیت را ایجاد می کند که اپلیکیشن ها در اکانت های محدود شده و قفل شده کاربران اجرا شوند و بدون ایجاد تغییر در سیستم ایمنی را افزایش دهند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

ایجاد سازگاری با سیستم عامل ها
قابلیت استفاده از اپلیکیشن همراه
سازگاری با انواع ویندوزها
مجزا سازی اپلیکیشن ها
تثبیت و تقویت سرور
ایمنی در دسکتاپ
و …

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
سلام...هر سؤال باشه جواب میدم فقط باید اون سؤال رو با عضو شدن تو این سایت بزاری یا نظر بدید............ sahab~1377@nimbuzz.com sahab.ranjbar@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    همه چی دون چیجوریه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 283
  • بازدید کلی : 4,682
  • کدهای اختصاصی
    نوروز پیروز
    نوروز پیروز
    نوروز پیروز